دانشجویان مدیریت ارومیه

دانشجویان مدیریت ارومیه

فرهیختـــگان امروز ؛ مدیـــران فردا
دانشجویان مدیریت ارومیه

دانشجویان مدیریت ارومیه

فرهیختـــگان امروز ؛ مدیـــران فردا

دانلود تقویم کامل سال 1393

به او گفتم : غمگین ترین ترانه را برایم بخوان !
چشمهایش را بست و آرام آرام گریست...

سلام

دوستان مهربان ؛ با مراجعه به ادامه ی مطلب

تقویم کامل سال 1393 رو همراه با

همه ی مناسبت های موجود در سال جدید

در قالب یک فایل PDF دانلود کنید .

 

 


ما رو از نظرات زیباتون بی نصیب نگذاریــــــــن !


نظرات 4 + ارسال نظر
[ بدون نام ] پنج‌شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 04:42 ب.ظ

خیای خوب بود علی جان من که دانلود کردم

sahel شنبه 24 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 01:49 ب.ظ

ممنون


You're Welcom !

elnaz شنبه 24 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 05:51 ب.ظ http://elnaz6496.blogfa.com

سلام هم دانشگاهی ازمطالب خوبت زیاداستفاده میکنم خوشحال میشم من روبااسم النازلینک کنی

سلام
خیلی خوشحالم که مطالب وبلاگ قابل استفاده بوده براتون و ان شاءالله که این روند ادامه داشته باشه !
لینک شدین !

Gasedak دوشنبه 26 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 03:54 ب.ظ

ان شاءالله امسال یه کاری کنیم وقتی تقویم سال بعد را باز می کنیم

یه تعطیلی رسمی دیگه بهش اضافه شده باشه:

اولین سالگرد ظهور حضرت مهدی (علیه السّلام) – تعطیل



آمیــــــــــــــــــــــــــن !
ایشاالله ایشاالله ایشاالله ...
آفریـــــــــــــــــــــــــن به این دعا !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد