دانشجویان مدیریت ارومیه

دانشجویان مدیریت ارومیه

فرهیختـــگان امروز ؛ مدیـــران فردا
دانشجویان مدیریت ارومیه

دانشجویان مدیریت ارومیه

فرهیختـــگان امروز ؛ مدیـــران فردا

نقاشی‌های سه بعدی با مدادسیاه

 

نقاشی کار افراد با استعداد است زیرا باید کاری کنند تا با نقاشی هایشان تخیلات آن ها را بپذیریم. این افراد سعی می کنند خلاقیت های جدیدی را وارد دنیای نقاشی خودشان کنند تا همه فریب بخورند.
به گزارش " گروه خواندنی های باشگاه خبرنگاران" نقاشی های عجیب و غیرعادی انسان را به فکر فرو میبرند که چگونه برخی افراد می توانند تنها با یک ورق کاغذ و یک مداد ساده نقاشی های باورنکردنی را خلق کنند. برخی از این نقاشی ها حتی مغز انسان را نیز فریب می دهد.

"الساندرو دیدی" هنرمند ایتالیایی یکی از افرادی است که با قلمش می تواند مغز را پیچانده و آن را درگیر خود کند. این هنرمند توانایی آن را دارد تا تنها یا یک مداد و یک ورق کاغذ نقاشی های سه بعدی و باورنکردنی را خلق کند.


 

این نقاش هدفش را از این کار اینگونه بیان می کند که نقاشی های دو بعدی دیگر به پایان رسیده اند و دنیا نیاز به خلاقیت های جدیدی دارد و از جمله این خلاقیت ها پا گذاشتن در دنیا سه بعدی است که کمتر کسی جرات ورود به آن را دارد.

او با استفاده از یک مداد سیاه و با ایجاد طرح ها و سایه پردازی های خاص می توانند بعد سوم را وارد نقاشی های خود کند. این سیستم در دنیا کمتر استفاده می شود چرا که ایجاد سایه های سه بعدی نیاز به استعداد زیادی دارد.

یکی دیگر از اجزای اصلی در نقاشی های سه بعدی "آنامورفیک" است. با این خصوصیت چندین نقاشی با یک دیگر ترکیب میشوند تا تصویری واحد را به وجود آورند این هنر می تواند عمق تصویر را افزایش داده و نقاشی را چشم نوازتر کند.

















نظرات 1 + ارسال نظر
alireza دوشنبه 12 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 11:41 ق.ظ http://montazar15.blogsky.com

وااااااااااااااااااای چقدر جالب انــــــــد !!!

بقیه ی انگشتش کوووووو ؟؟؟ تو کاغذه ؟؟؟؟

یادم باشه یه کلیپ در این مورد دارم آپ می کنم تو وبلاگ ببینید ...!

خلاقیت عجیبیه!واقعا بقیه ی انگشتش کجاست؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد