دانشجویان مدیریت ارومیه

دانشجویان مدیریت ارومیه

فرهیختـــگان امروز ؛ مدیـــران فردا
دانشجویان مدیریت ارومیه

دانشجویان مدیریت ارومیه

فرهیختـــگان امروز ؛ مدیـــران فردا

"چرا من اینقدر فقیر هستم؟


"روزی مرد فقیری از بودا سوال کرد "چرا من اینقدر فقیر هستم؟ 

بودا پاسخ داد: چونکه تو یادنگرفته ای که بخشش کنی

 

مرد پاسخ داد : من چیزی ندارم که بتوانم از آن بخشش کنم


بودا پاسخ داد: چرا! محدود چیزهایی داری

 

 

یک صورت که میتوانی لبخند بر آن داشته باشی

 

یک دهان که می توانی از دیگران تمجید کنی

 

یک قلب که می توانی بروی دیگران بگشایی

 

چشمانی که میتوانی با آنها به دیگران با نیات خوب نگاه کنی

 

یک بدن که با آن می توانی به دیگران کمک کنی

 

در واقع هیچ یک از ما هرگز فقیر نیست. فقر واقعی فقر روحی ست

نظرات 3 + ارسال نظر
sajad جمعه 2 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 06:14 ب.ظ http://madresesdjamaledinasadabadinimvar.blogsky.com/

Deniz شنبه 3 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 11:43 ق.ظ

...........

alireza دوشنبه 12 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 11:11 ق.ظ http://montazar15.blogsky.com

احسنــــــــــــــــــت

امام علی (ع) : برترین مردم در دنیا سخاوتمندان و در آخرت پرهیزکارانند .
( غرروالحکم - ص 234 - ح 3209 )

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد