دانشجویان مدیریت ارومیه

دانشجویان مدیریت ارومیه

فرهیختـــگان امروز ؛ مدیـــران فردا
دانشجویان مدیریت ارومیه

دانشجویان مدیریت ارومیه

فرهیختـــگان امروز ؛ مدیـــران فردا

من و بابام

نظرات 6 + ارسال نظر
89 دوشنبه 7 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 09:43 ب.ظ

دقیقا مشکل امروز من با خانواده سر کنکور ارشد
انرژیم تموم شد

البته خدا را چه دیدم! زدم همین امسال قبول شدم رفت پی کارش

مهتاج دعای (خیر) دوستان

خداقوت دوست عزیز ان
شاء الله که قبول بشین (محتاج دعا)

alireza سه‌شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 01:40 ق.ظ http://montazar15.blogsky.com

حالا زمان ما بچه هه بپرسه چی جواب بدیم ؟؟؟
ما : عجیقیجوقیگم بودو فیسبوکت رو چک کن !
بچه های ما : نه بابوبیددیدودی اووووووووون قدیمی شده من میرم فضا بای !

sharife سه‌شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 08:55 ب.ظ

baba ham ruzegari dashtan dige

بیچاره ها!!!مصیبت بوده دیگه...

اراز چهارشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 12:50 ق.ظ

اوه اوه او نگوه زمان بچه های ما اونا می گن خاک تو سر اگه می خوندی اون زمان منم می گفتم بابام دکتره

اوا خب دکتر نشدیم نشدیم دکترا که میتونیم داشته باشیم!!!!!

89 چهارشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 09:37 ب.ظ

بهترین رشته ی دنیا همین مدیریته
شما فک کنین اگه کسی واقعا مدیر باشه ببینین در چه زمینه های متعدد و با چه گستره ی وسیعی میتونه تاثیر داشته باشه

مرسی واقعانام!

alireza چهارشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 10:26 ب.ظ http://montazar15.blogsky.com

به به دمت گرم دکتر 89 ایول حمایت !!!

بله!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد