دانشجویان مدیریت ارومیه

دانشجویان مدیریت ارومیه

فرهیختـــگان امروز ؛ مدیـــران فردا
دانشجویان مدیریت ارومیه

دانشجویان مدیریت ارومیه

فرهیختـــگان امروز ؛ مدیـــران فردا

غروب پاییزه

 

غروب پاییزه

دلم غم انگیزه

چشم فلک نم نم

اشکاشو می ریزه

چشم فلک نم نم

اشکاشو می ریزه


ای آسمون من هم

دلم پر درده

مثل توغمگینه

از رندگی سرده

مثل تو غمگینه

از رندگی سرده

جوونیم خزون شده دلم بی هم زبون شده

عشق و امیدو زندگیم نصیب این و اون شده

بهار مونده پشت سرم

پیش پاهام زمستونه

من اون غروب پاییزم همیشه چشمام گریونه

همیشه چشمام گریون....ه

غروب پاییزه

دلم غم انگیزه

چشم فلک نم نم

اشکاشو می ریزه

چشم فلک نم نم

اشکاشو می ریزه

ای آسمون من هم

دلم پر درده

مثل توغمگینه


از زندگی سرده

مثل تو غمگینه

از رندگی سرده

جوونیم خزون شده دلم بی هم زبون شده

عشق و امیدو زندگیم نصیب این و اون شده

بهار مونده پشت سرم

پیش پاهام زمستونه

من اون غروب پاییزم همیشه چشمام گریونه

همیشه چشمام گریون....ه

نظرات 1 + ارسال نظر
alireza سه‌شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 01:34 ق.ظ http://montazar15.blogsky.com

پاییز چه لغت زیبایی به تنهایی حس باران و خش خش برگ ها و زردی و نارنجی بودن آن ها را برایم می دهد !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد