دانشجویان مدیریت ارومیه

دانشجویان مدیریت ارومیه

فرهیختـــگان امروز ؛ مدیـــران فردا
دانشجویان مدیریت ارومیه

دانشجویان مدیریت ارومیه

فرهیختـــگان امروز ؛ مدیـــران فردا

منتظر


وقتی خداوند از پشت،
دست هایش را روی چشمانم گذاشت؛
از لای انگشتانش انقدر محو دیدنِ دنیا شدم
که فراموش کردم منتظر است
نامش را صدا کنم…




نظرات 3 + ارسال نظر
مهدی از کرمانشاه یکشنبه 29 دی‌ماه سال 1392 ساعت 03:41 ب.ظ

عرض سلام دارم خدمت شما دانشجو عزیز
عذر میخام من اتفاقی با وبلاگ شما اشنا شدم
ببخشید من یه سوال درباره رشته های مدیریت دارم
من یه ترم دیگه کارشناسیم رو میگیرم و قصد دارم کارشناسی ارشد رشته مدیریت یکی از گرایش ها قبول بشم
فقط یه سوال دارم اینه که در گرایش های مدیریت کدومشون تئوریه ؟
منظورم اینکه کدوم از رشته های مدیریت دولتی یا بازرگانی یا صنعتی یا منابع انسانی یا هر گرایشی دیگه دروسش حفظ کردنی و کمتر در کنکور ارشد امار و ریاضی و دروس محاسباتی داره
به دلیل این که من توانایی زیادی در یادگیری دروس حفظ کردنی و تئوری دارم
ممنون میشم شما من رو راهنمایی کنید
مهدی از کرمانشاه

سلام دوست عزیز.من دقیق اطلاع ندارم ولی مدیریت بازرگانی ومنابع انسانی حدس میزنم حفظیاته وتئوریه!
از بقیه ی اعضاهم خواهشمندم اگر هر نوع اطلاعات کامل وجامعی دارن، شما دانشجوی گرامی رو راهنمایی کنن.

مهدی از کرمانشاه دوشنبه 30 دی‌ماه سال 1392 ساعت 03:14 ب.ظ

ممنون از لطف شما
اگه دوستان دیگه راهنمایی کنند ممنون میشم
این رو هم بگم من اصولا بازار کار رشته برام مهم نیست فقط میخام در مقطع ارشد مدیریت درس بخونم و شرکت خودم رو اداره کنم و با توجه به اینکه توانایی حفظ کردن رو دارم به همین جهت اگه میشه گرایشی رو به من معرفی کنید که بیشتر دروسش تئوریک باشه
ممنون از لطف بی دریغ شما
مهدی از کرمانشاه

خواهش میکنم.

alireza سه‌شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 01:26 ق.ظ http://montazar15.blogsky.com

چندی آمده ام تا خوبی ها را اثبات کنم ، باز خواهم گشت به سمت خوبی ها اگر خوب بمانم !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد