دانشجویان مدیریت ارومیه

دانشجویان مدیریت ارومیه

فرهیختـــگان امروز ؛ مدیـــران فردا
دانشجویان مدیریت ارومیه

دانشجویان مدیریت ارومیه

فرهیختـــگان امروز ؛ مدیـــران فردا

اس ام اس ها و پیامک های مهدوی

اس ام اس و پیامک های زیبای امام زمان؛ حضرت مهدی موعود (عج)

روز جمعه، رو به قبله، دست به سینه، بر سر پا، کمترین هدیه از ما ، یاد مولا

(السلام علیک یا حجت الله فی ارضه)




گر پرده ز رخ باز نماید مهدی / از خلق جهان دل برباید مهدی

ای شیعه چنان منتظر مولی باش / گویی که همین جمعه میاید مهدی . . .

♥♥.♥♥.♥♥.♥♥.♥♥

بیا دوباره پاک کن ز جاده‌ها غبار را / به عاشقان نوید ده رسیدن بهار را

تمام لحظه‌های من فدای یک نگاه تو / بیا و پاک کن ز دل حدیث انتظار را . . .

 

 
♥♥.♥♥.♥♥.♥♥.♥♥

حیف! جمعه ها روزنامه منتشر نمی شود، حیف!

چه تیتری میشد آمدنت

الهم عجل لولیک الفرج
♥♥.♥♥.♥♥.♥♥.♥♥

تا کی به شکل خاطره‌ای گم ببینمت؟ / در عطر سیب و مزه گندم ببینمت؟

من آن همیشه چشم به راهم به من بگو / یک جمعه در هزاره چندم ببینمت؟
♥♥.♥♥.♥♥.♥♥.♥♥

کسی نیامده جز او سر قرار خودش

نشسته غرق تماشای شیعیانِ خودش

چه انتظار عجیبیست این که شب تا صبح

کسی قنوت بگیرد به انتظار خودش

اللّهمّ عجّل لولیک الفرج
♥♥.♥♥.♥♥.♥♥.♥♥

شاید آن روز که سهراب نوشت:

“تا شقایق هست زندگی باید کرد”، خبری از دل پر درد گل یاس نداشت

باید اینگونه نوشت:

هر گلی هم باشد چه شقایق چه گل پیچک و یاس زندگی بی مهدی زندگی با غم‏هاست

اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج

♥♥.♥♥.♥♥.♥♥.♥♥

از فکر گناه پاک بودن عشق است

از هجر تو سینه چاک بودن عشق است

آن لحظه که راه می روی آقاجان

زیر قدم تو خاک بودن عشق است . . .
♥♥.♥♥.♥♥.♥♥.♥♥

آقا اجازه خسته ام از این همه فریب / از های و هوی مردم این شهر نا نجیب

آقا اجازه پنجره ها سنگ گشته اند / دیوارهای سنگی از کوچه بی نصیب

آقا اجازه باز به من طعنه می زنند / عاشق ندیده های پر از نفرت رقیب

«شیرین»ی وجود مرا «تلخ» می کنند / «فرهاد»های کینه پرست پر از فریب . . .
♥♥.♥♥.♥♥.♥♥.♥♥

دوست دارم که یک شب جمعه / صبح گردد به رسم خوش عهدی

ناگهان بشنوم زسمت حجاز / نغمه ی دلخوش انا المهدی . . .
♥♥.♥♥.♥♥.♥♥.♥♥

مرا با عشق خود درگیر کردی / به پایم با غمت زنجیر کردی

بدان دنیای بی تو هیچ باشد / دلم را از زمانه سیر کردی

تو با رفتن به پشت ابر ایّام / غروب جمعه را دلگیر کردی

یا اباصالح ادرکنی . . .
♥♥.♥♥.♥♥.♥♥.♥♥

باز به انتظار تو جمعه غروب میشود / اگر بیایی از سفر آه چه خوب میشود . . .

اللهم عجل لولیک الفرج

♥♥.♥♥.♥♥.♥♥.♥♥

جمله جمله نه! واژه واژه تورا / ای سفر کرده گفتگو کردیم

کوچه کوچه نه! خانه خانه تورا / سالیانی ست جستجو کردیم

سوره سوره نه! آیه آیه تو را / در مناجات آرزو کردیم

جمعه جمعه نه! لحظه لحظه تو را / ندبه کردیم و های و هو کردیم . . .
♥♥.♥♥.♥♥.♥♥.♥♥

امام زمان (عج):

و مارا از شیعیان دور نگه نمی دارد مگر اعمال بد آنان

که به ما می رسد و برای ما ناخوشایند و دور از انتظار است . . .
♥♥.♥♥.♥♥.♥♥.♥♥

روز آدینه شد و تشنه ی دیدار توام / سالیانیست که سرگشته بازار توام

بوی پیراهن تو میرسد از راه کنون / یوسفا دیده به راه تو و بیمار توام . . .
♥♥.♥♥.♥♥.♥♥.♥♥

بیا برای فرج روز و شب دعا کنیم / دل امام خویش را ز خود رضا کنیم

عزیز فاطمه مهدی-ع دلش پر از خون است / بیا که بهر خدا از خدا حیا کنیم . . .
♥♥.♥♥.♥♥.♥♥.♥♥

دلم هر جمعه در تاب و تب است / عاشقانه بی قرار دلبر است

گفتم جمعه شود پایان غمم / جمعه رفت و باز چشمم به راه است
♥♥.♥♥.♥♥.♥♥.♥♥

زمین دلتنگ و مهدى بیقراراست‏ / فلک شیدا، پریشان روزگار است‏

دلا، آدیـنه شد، دلبر نیامد / غروب انتظارم سرنــیامد

همه دلها پر از آه وغم و درد / همه آلاله ‏ها پــژمرده و زرد . . .

♥♥.♥♥.♥♥.♥♥.♥♥

ای چاره ی درخواستگان ادرکنی / ای مونس و یار بی کسان ادرکنی

من بی کسم و خسته و مهجور و ضعیف / یا حضرت صاحب الزمان ادرکنی . . .
♥♥.♥♥.♥♥.♥♥.♥♥

پیامبر اکرم (ص):

در دولت او مردم آنچنان در رفاه و آسایشی به سر می برند

که هرگز نظیر آن دیده نشده است

تعجیل در فرجش صلوات
♥♥.♥♥.♥♥.♥♥.♥♥

تا کی در انتظار تو شب را سحر کنم /شب تا سحر به یاد رخت ناله سر کنم

ای غایب از نظر، نظری کن به حال من / تا چند سیل اشک روان از بصر کنم . . .

♥♥.♥♥.♥♥.♥♥.♥♥

در غم هجر رخ تو در سوز و گدازیم / تا به کی زین غم جانکاه، بسوزیم و بسازیم

آید آن روز که در باز کنی، پرده گشایی / تا به خاک قدمت، جان و سر خویش ببازیم
♥♥.♥♥.♥♥.♥♥.♥♥

عمریست که از حضور او جا ماندیم / در غربت سرد خویش تنها ماندیم

او منتظر است تا که ما برگردیم / ماییم که در غیبت کبری ماندیم . . .
♥♥.♥♥.♥♥.♥♥.♥♥

امام کاظم (ع):

جسم او از دیدگان غایب ولی یاد او در دل های مؤمنین زنده خواهد بود
♥♥.♥♥.♥♥.♥♥.♥♥

این دیده نیست قابل دیدار روی تو/ چشمی دگر بده که تماشا کنم تو را

تو در میان جمعی و من در تفکّرم/ کاندر کجا روم و پیدا کنم تو را . . .
♥♥.♥♥.♥♥.♥♥.♥♥

اگر که آمدی من رفته بودم اسیر سال و ماه و هفته بودم

دعایم کن دوباره جان بگیرم بیایم در رکاب تو بمیرم . . .
♥♥.♥♥.♥♥.♥♥.♥♥

بر چهره پر ز نور مهدی صلوات / بر جان و دل صبور مهدی صلوات

تا امر فرج شود مهیا بفرست / بهر فرج و ظهور مهدی صلوات . . .
♥♥.♥♥.♥♥.♥♥.♥♥

بیا که صبر برایم چه خوب معنا شد / در انتظار ظهورت دلم شکیبا شد

تمام دفتر عمرم سیاه شد اما / امید دیدن رویت دوباره پیدا شد . . .

یا مهدی
♥♥.♥♥.♥♥.♥♥.♥♥

سر راهت در انتظارم / برده هجرت صبر و قرارم

جز ظهورت ای گل زهرا / به خدا حاجتی ندارم . . .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد