دانشجویان مدیریت ارومیه

دانشجویان مدیریت ارومیه

فرهیختـــگان امروز ؛ مدیـــران فردا
دانشجویان مدیریت ارومیه

دانشجویان مدیریت ارومیه

فرهیختـــگان امروز ؛ مدیـــران فردا

من اگر پیامبر بودم...

من اگر پیامبــــــر بـــــــــودم...

رسالتــم شادمانـــی بــــــود،

بشـــــــــــارتــــــــــــم آزادی،

و معجزه ام خندانــدن کودکان....

نه از جهنمی میترسانـــــــدم،

و نه به بهشتی وعده میـدادم....

تنها می آموختم اندیشیدن را....

و " انســــــــان بـــــــودن " را....


نظرات 3 + ارسال نظر
alireza سه‌شنبه 30 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 01:05 ب.ظ http://montazar15.blogsky.com

با اینکه اولاش خوب بود ها ولی آخراش رو قبول ندارم حالا نمی دونم از کیه ولی از هرکی هست از همین تریبون اعلام می کنم :
خوبه که شما پیامبـــــــر نشدی خدا یه چی می دونسته پیامبرت نکرده ...والااااا!!!

سخنی بود از کوروش کبیر.
بله حرف شما کاملا درسته ، منم قبول دارم که بعضی حرف‌ها فقط قشنگه ، اما نه کامله و نه حقیقی.... ولی جمله آخرشو که میگه
"می آموختم اندیشیدن را و انسان بودن را "
خیلی دوس داشتم...

alireza سه‌شنبه 30 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 06:44 ب.ظ http://montazar15.blogsky.com

خوب الحمدالله که نظرمون نزدیک بود !!!

ای بابا از کوروش بعید بود ها از این حرفا بگه ، باید یه جلسه بزارم باهاش صحبت کنم !
البته معلوم نیست که این حرفهایی که گفته میشه همشون درست از طرف باشه تا جایی که انیشتین می گه :
ای مردم بدانید که هرچه که می گن من می گم ، دروغ می گن من هیچی نگفتم . . .

بهـــــــــــــله دیگه‏!‏
چشـــــــــــم یه جلسه ترتیب میدم با آقا کوروش بشینیم راجبش مفصل حرف بزنیم‏!‏
ببینیم دقیقا جریان چیه‏!‏

شادی چهارشنبه 1 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 09:21 ق.ظ

به نظر من که همه ی حرفاش قشنگ بود.
ممنون

خواهش دارم؛
خوشحالم که پسندیدی...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد