دانشجویان مدیریت ارومیه

دانشجویان مدیریت ارومیه

فرهیختـــگان امروز ؛ مدیـــران فردا
دانشجویان مدیریت ارومیه

دانشجویان مدیریت ارومیه

فرهیختـــگان امروز ؛ مدیـــران فردا

برایت دعاکردم

برایت یک بغل گندم، دلی خشنود از مردم  

برایت قدرت آرش، که دشمن را زنی آتش

 برایت سفره ای ساده، حلال و پاک و آماده

 برایت یک غزل احساس، دو بیتی های عطر یاس 

برایت هر چه خوبی هست؛ صمیمانه دعا کردم.

نظرات 5 + ارسال نظر
Asal شنبه 6 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 07:55 ب.ظ

برای من؟؟؟
آق قربونش
زیارت قبول...
سوغاتی؟؟؟

فدات گلم سوغاتی اول سلامتی خودم بعدیک عالمه دعاونماز وتوسل

Asal شنبه 6 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 08:07 ب.ظ


اله حسابده... مرسی بخاطر دعاهای قشنگت

Alireza شنبه 6 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 08:50 ب.ظ http://montazar15.blogsky.com

سفر بی خطر و زیارت قبول باران گرامی


اینطوری که شما گفتی " حسابده " باید دیگه یه 206ی چیزی بیاریم براتون واگرنه راضی نمیشد مث اینکه !!

خیلی ممنون ایشاا...خودتون برین ازنزدیک زیارت کنین ببینین چه بهشتیه بین الحرمین

Asal شنبه 6 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 10:05 ب.ظ

مگه من چجوری گفتم؟؟؟
خب دعا که خوبه!
ن آقا 206 نمیخوایم دعا کنید...

nadia یکشنبه 7 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 11:34 ب.ظ

باران جون واسه منم دعا کن محتاجم واقعا به دعا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد