دانشجویان مدیریت ارومیه

دانشجویان مدیریت ارومیه

فرهیختـــگان امروز ؛ مدیـــران فردا
دانشجویان مدیریت ارومیه

دانشجویان مدیریت ارومیه

فرهیختـــگان امروز ؛ مدیـــران فردا

این چشم های محروم بگذار خون ببارند...



این چشم ها که محروم از یک نگه به یارند

بهتر که کور گردند، بگذار خون ببارند


آنکو قرار دارد کی داغ یار دارد؟

دعوی عشق کم کن عشّاق بی قرارند

...
  
آنانکه یاد اویند دائم به جستجویند

حتّی خزان ز هجران در موسم بهارند


قومی کنار یارند امّا زیار دورند

قومی زیار دورند امّا کنار یارند


آنانکه بی تو سوزند سوزند عالمی را

ای وای اگر بدین سوز آهی ز دل بر آرند


ای خانۀ غمت دل ای فرش مقدمت گل

بر چشمها بنه پا انگار کن که خارند


اشجار سبز با تو کمتر ز نخل خشکند

گل های سرخ بیتو چون شعله های نارند


دانلود فایل صوتی " ای مفخر آدینه ام ... " :

فقط یکبار گوش کنید !

نظرات 2 + ارسال نظر
پریسا=بـ‗_☂_‗ـاروלּ جمعه 14 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 06:20 ب.ظ

1 - زیر پوستم فرو می رود ، مثل سوزن های ریز
طعم تلخ این روزها ...

2 - فراموش نمی شوی ...
جای پای تو مانده بر تمام من !

3 - وقتی می خواهمت و نیستی ، اتفاق تازه ای نمی افتد !
فقط من ذره ذره ایوب می شوم ...

4 - خدایا اگر من نبودم ...
این همه غم را چه می کردی !!!.

5- خدایا اگر من نبودم دیگر غمی نداشتی

6- اگر من نبودم دیگر قلب مولای مهربانی ها نمی شکست .

...

پریسا=بـ‗_☂_‗ـاروלּ جمعه 14 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 06:21 ب.ظ http://www.bio91.blogfa.com/

مےگـפیـنـב شڪستـنے בفـع بلاستـــــ .

اے בل!

تـابــــ بیـاפر ،

شایــב حڪمـتے בر ڪار استـــــ ...

شایــــــــــــــــــــــد ...!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد