دانشجویان مدیریت ارومیه

دانشجویان مدیریت ارومیه

فرهیختـــگان امروز ؛ مدیـــران فردا
دانشجویان مدیریت ارومیه

دانشجویان مدیریت ارومیه

فرهیختـــگان امروز ؛ مدیـــران فردا

من و تو ....

اگر روزی دلت خواست گریه کنی به من بگو

 

قول نمیدهم بتوانم بخندانمت

 

 اما

  

میتوانم با تو گریه کنم

 

اگر روزی خواستی از اینجا بروی نترس به من بگو

 

قول نمیدهم تو را از رفتن باز دارم

 

ولی

 

من هم میتوانم  با تو بیایم

 

اگر روزی نخواستی صدای کسی را بشنوی

 

به من بگو قول میدهم سکوت کنم

 

اما

 

اگر روزی صدایم کردی و پاسخی نشنیدی

 

زود بیا و منو ببین شاید این منم که به

 

صدای تو نیاز دارم.!

نظرات 1 + ارسال نظر
Alireza چهارشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 06:03 ب.ظ http://montazar15.blogsky.com

شایــــــــــــــــد اینبار منم که به فاتحه ی تو نیـــــــــاز دارم !!!

حال دوستانتان را حداقل هر 39 روز یکبار بپرسید ، تا لااقل به 40امشان برسید !!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد