دانشجویان مدیریت ارومیه

دانشجویان مدیریت ارومیه

فرهیختـــگان امروز ؛ مدیـــران فردا
دانشجویان مدیریت ارومیه

دانشجویان مدیریت ارومیه

فرهیختـــگان امروز ؛ مدیـــران فردا

به افتخار مرد ها نه نا مرد ها

کی گفته مرد گریه نمیکنه؟؟؟

 

میگویند گریه نکن ....

گریه کار مرد نیست....

خدایا چه میشنوم؟؟؟؟

مگر میشود انسان بود؛

دل داشت؛

لبریز احساس بود،

اما گریه نکرد؟؟؟؟

مگر میشود چشم داشت

فقر دید.....درد دید....

پستی و نامردی دید...

هر آن دل تنگ دید....

اما گریه نکرد؟

گریه من نه از ناتوانی

گاه از بی تابی...دلتنگی ....وگاه تنهاییست.....

چشمه اشک من از نامردمی جاریست.....

اینجا به گریه مرد طعنه میزنند.....

اشک چشمم جاریست...

خدایا....

از این پس اشک چشمم را فقط تو خواهی دید....

دل سنگ نخواهم شد...

خسته ام از این دنیا ......

هر دم گریه باید کرد.....

خدایا دلم مرگ آرامی کنار تو میخواهد......

نظرات 10 + ارسال نظر
SAHEL پنج‌شنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 10:56 ق.ظ

چه حرف بی ربطیست
که مرد گریه نمی کند
گاهی آنقدر بغض داری
که فقط باید مرد باشی
تا بتونی گریه کنی !!!

baran پنج‌شنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 02:06 ب.ظ

خوش اومدین به جمع ما.موفق باشی

به جمع شما ؟؟؟؟

Asal جمعه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:31 ب.ظ

بابا تو جمع ما بود شما خبر نداشتی باران جان!!!

Alireza شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 06:46 ق.ظ http://montazar15.blogsky.com

یه لحظه صبر کنیـــــــــــــــــــد من بخندم

Alireza شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 07:12 ق.ظ http://montazar15.blogsky.com

ولی حالا با متن کاری ندارم بعضی جاهاش شدیدأ نقد داره ولی عکسش عالیه خیلی real بود !

sahel یکشنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 08:58 ق.ظ

واقعا فقط کافیه به عکس نگاه کنی همینجوری خودبه خود اشک میریزی!!!!!!!!!!!

Asal یکشنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:39 ق.ظ

خدایا دلم مرگ آرامی کنار تو میخواهد......
عکسش عالیه خیلی real بود ! یعــــــنی زبانت تو حلقم!!!!!!!!!!
مدیر جان من صب کردم شما بخندی!

Alireza سه‌شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:15 ق.ظ http://montazar15.blogsky.com

پرنسس جمله بندیـــــــــــــــت تو حلقم !!!

Asal سه‌شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 02:18 ب.ظ

چــــــــــــــــشه مــــــــــــــگه؟؟؟

Alireza چهارشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 09:46 ب.ظ http://montazar15.blogsky.com

بابا به افتـــــــــخار مردهایی که اومدن و شیرینی دادند دمشون گرم !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد