دانشجویان مدیریت ارومیه

دانشجویان مدیریت ارومیه

فرهیختـــگان امروز ؛ مدیـــران فردا
دانشجویان مدیریت ارومیه

دانشجویان مدیریت ارومیه

فرهیختـــگان امروز ؛ مدیـــران فردا

نان

دموکراسی می گوید: رفیق، حرفت را خودت بزن، نانت را من می خورم.

مارکسیسم می گوید: رفیق، نانت را خودت بخور، حرفت را من می زنم.

فاشیسم می گوید: رفیق، نانت را من می خورم، حرفت را هم من می زنم

و تو فقط برای من کف بزن ...


اسلام حقیقی می گوید: نانت را خودت بخور، حرفت را هم خودت بزن

و من فقط برای اینم که تو به این حق برسی.


اسلام دروغین می گوید: تو نانت را بیاور به ما بده ، و ما قسمتی از آن را جلوی

تو می اندازیم، اما آن حرفی را که ما می گوییم بزن!

نظرات 1 + ارسال نظر
Alireza یکشنبه 27 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 08:54 ب.ظ http://montazar15.blogsky.com

انرژی هسته ای هم جزء این شعر "فردوسی" هست ؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد